Home / زالو درمانی / قبل از زالو درمانی

قبل از زالو درمانی

توصیه های مورد توجه قبل از زالو درمانی :
1- تمام آداب حجامت و فصد (زمان و مکان رژیم های غذایی قبل و بعد) درباره زالو درمانی هم صادق است .
2- قرص وارفارین (WARFARIN ) و اسپرین (ASA ) و دی پیریدامول (DIPYRIDAMOL ) و اسویکس (OSVIX ) و کلوپیدگرل (CLOPIDOGREL ) و قرص های مسکن حداقل سه روز پیش از زالو درمانی باید ( با نظارت و مشورت پزشک) قطع شود.
3- موهای موضع زالو درمانی کاملاً باید پاکسازی و تراشیده شود.
4- برای زالو درمانی موضع پا و زانو و مچ پا یک جفت دمپایی راحتی به همراه بیاورید .
5- بیست و چهار ساعت قبل از زالو درمانی مقاربت جنسی نداشته باشید.
6- موضع زالو درمانی را فقط با آب خالی و صابونهای غیر معطر قبلاً شستشو دهید. ( از عطر و ادکلن و شوینده های معطر اجتناب کنید.)
7- پس از زالو درمانی موضع زالو اغلب اوقات؛ خونریزی دارد و برای پیشگیری از ضعف و سایر مشکلات ، برنامه کاری، سفر ، مهمانی پس از زالو درمانی نداشته باشید و لااقل هشت ساعت پس از آن در استراحت و آرامش به سر ببرید.
8- برای زالو درمانی عجله نکنید .ابتدا با داروهای گیاهی خاص ، بادکش و حجامت و فصد باید خون و کبد پاکسازی شود و سپس زالو درمانی اثر فوق العاده ای خواهد داشت.
9- مصرف غذاهای سرد (لبنیات ، تخم مرغ، برنج، مرغ ، خیار و کاهو، کیوی ، گوجه فرنگی ، ماکارونی ، آش جو ، لوبیا و … ) قبل از زالو درمانی مجاز نیست. (حداقل هشت ساعت)

قبل از زالو درمانی

10- مصرف رب انار ، آب انار و گلاب (شش واحد آب انار + یک واحد گلاب ) مسهل ها و منضج های گیاهی قبل از زالو درمانی (حداقل یک هفته ) ، بازده زالو درمانی را بسیار مطلوب می کند .از پزشک خود فهرست مسهل ها و منضج ها را بخواهید.
11- گرسنگی یا پر خوری و بی خوابی و کم خوابی سبب کاهش تاثیر زالو درمانی خواهد شد.
12- زنها در حاملگی و ایام عادت ماهیانه نباید زالو درمانی کنند.
13- قبل و بعد از زالو درمانی استحمام طولانی و گرم و سونا و جکوزی جایز نیست.
14- زمان زالو درمانی آرامش روحی و عصبی و جسمی لازم است .در صورت داشتن استرس و ترس ، اضطراب و هیجان زیاد یا نشاط بیش از حد با پزشک و دستیار مشورت کنید.
15- اگر قبل و زمان زالو درمانی ، تلخی دهان و خشکی دهان دارید اندکی رب انار و رب آلو تناول کنید.
16- اسهال ، ادرار زیاد ، تعریق فراوان ، استفراغ فراوان قبل از زالو درمانی نباید باشد.
17- زالوهای مورد مصرف طبی و استریل و یکبار مصرف بوده و قبل از استفاده پزشکی ماهها نگهداری و به شیوه های گوناگون پرورشی آماده مصارف پزشکی می شوند. (نگران آلودگی و انتقال بیماری توسط زالوها نباشید!)
18- زالو درمانی در نوزادان و اطفال نیز کاربردهای تخصصی و بسیار جالبی دارد…
19- در صورتی که مبتلا به بیماریهای خونی و انعقادی و خونریزی دهنده هستید حتما قبل از اقدامات درمانی پزشک را مطلع سازید .( بیماریهایی نظیر هموفیلی ، کمبود پلاکتها و کم خونی و تالاسمی و …)
20- حدود یکصد بیماری توسط زالو درمان می شوند که برخی از آنها عبارتند از : واریس ، گرفتگی عروق قلب ، جوش صورت ، سرگیجه ، سردرد میگرنی ، مشکلات شنوایی ، آرتروز و درد مفاصل ، بواسیر ، اگزما ، خارش بدن ، عفونت لثه ، سیاتیک ، وسواس ، خار پاشنه ، فشار خون و …

این مطالب را هم بخوانید : زالو درمانیزالو چیستزالو انداختن – بعد از زالو درمانی

Check Also

نکات زالو انداختن

نکات زالو انداختن

نکات زالو انداختن که باید بدانید دردهای پشت کمر ، ستون ، فقرات ، گردن ، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قالب وردپرس