Home / خواص زالو / عوارض زالو درمانی

عوارض زالو درمانی

عوارض زالو درمانی چیست ؟

عوارض زالو درمانی را در این نوشته بررسی میکنیم. در مورد فواید و زالو درمانی و تاثیر خوب آن قبلا نوشته ایم و باز هم مینویسیم اما زالو درمانی در برخی از موارد هم می تواند برای بدن مضر باشد. در اکثر موارد زالو می تواند نقشی درمان گر و مفید داشته باشد اما در برخی افراد هم حساسیت هایی در بدن آنها دیده می شود. این حساسیت ها باعث مضر بودن این نوع درمان برای بدن آنها می باشد.

اگر پس از قرار دادن زالو در محل مورد نظر خونریزی بسیار زیادی رخ دهد ، این خونریزی می تواند باعث کم شدن خون اصلی بدن شما بشود. بنابراین برای جلوگیری از کم خون شدن به دلیل حساس بودن بدن شما بهتر است که از زالودرمانی استفاده نکنید و روش هایی جایگزین را برای درمان استفاده نمایید. افرادی که بیماری خون مبتلا هستند همانند افراد مبتلا به هموفیلی این موضوع اهمیت دارد که پیش از هر نوع درمانی مشکل خود را به پزشک خود اطلاع دهید.

عوارض زالو درمانی

برخی از افراد ممکن است که نسبت حضور چنین جانوری بر روی پوست خود احساسی از چندش داشته باشند ، این افراد هم نمی توانند از روش درمانی مذکور استفاده کنند. اگر بسیار دوست دارید که از روش های سنتی برای بهبود بیماری خود بهره ببرند بهتر است که از روش حجامت نیز بهره ببرید. این روش هم می تواند همچون سایر روش ها مثل زالودرمانی برای تغییر در شرایط خونی بدن شما مفید واقع شود.

مضرات زالو انداختن چیست ؟

یکی از دیگر عوارض زالو درمانی استفاده از این درمان نزد افرادی غیر متخصص می باشد. در حقیقت همیشه افرادی وجود دارند که تنها برای استفاده از سود و مزایای این نوع درمان های به ظاهر ساده بدون هیچ اطلاعی دست به کار می شوند. آنها از بین دو گروه زالوها از نوع غیر درمانی آن استفاده می کنند. زالوها می توانند به دو صورت وجود داشته باشند زالوهایی که درمان می کنند اما زالوهایی که سم وارد بدن می کنند. افراد غیر متخصصا توانایی تشخیص این نوع از زالوها را ندارند و به همین دلیل حتی می توانند مرگ را نیز به دنبال داشته باشند. سعی کنید تا از مراکز مطمئن و در نطر افراد خبره این کار را انجام دهید تا به جای سلامتی به بیماری مبتلا نشوید.

لطفا این مطالب را هم بخوانید : زالوی طبی – آنزیم های زالو – زالو چیست – زالو درمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قالب وردپرس