Home / زالو درمانی / عوارض روغن زالو

عوارض روغن زالو

عوارض روغن زالو تا کنون گزارشی در افرادی که از روغن زالو استفاده نموده اند دیده نشده و به طور کلی می توان گفت روغن زالو به علت دارا بودن ماهیتی طبیعی ، استفاده از آن عارضه خاصی را به همراه ندارد .البته ممکن است افرادی که دچار پوست های بسیار حساس هستند در هنگام ماساژ پوست خود با این روغن طبی کمی قرمزی را در پوستشان مشاهده نمایند که معمولا در استفاده های بعدی این مشکل برطرف خواهد شد. افراد زیادی هستند که به دنبال روشی طبیعی برای دست یابی به سایز بزرگتری از اندام جنسی باشند. بهترین و طبیعی ترین روشی که در طب سنتی ایرانی وجود دارد استفاده از روغن زالوی طبی و روغن خراطین است. این محصولات در کشور خودمان با مواد اولیه بسیار مرغوب ساخته می شوند و استفاده از آنها می تواند تا چندین سایز برای خانما یا آقایان افزایش سایز را بهمراه داشته باشد. این محصولات برای خانمها در سایز سینه، باسن، لب و گونه ها به کار می رود و آقاین می توانند برای بزرگتر کردن اندام جنسی خود از آن بهره بگیرند. تا کنون هیچگونه مضرات روغن زالو طبی و روغن خراطین گزارش نشده است و در صورت تهیه اصل این روغن می توان با خیال راحت آنرا استفاده کرد. البته نا گفته نماند که روغن زالوی طبی اثر بخشی بسیار قوی تری نسبت به روغن خراطین دارد.

عوارض روغن زالو

آیا روغن زالو می تواند عوارضی هم برای مصرف کننده به همراه داشته باشد؟ ضرر روغن زالو چیست ؟
روغن زالو به دلیل طبیعی بودن آن هیچگونه ضرر و عوارضی برای مصرف کننده به دنبال نخواهد داشت روغن زالو از کرمی که بدن آن پر از ویتامین ها و آنزیم های مفید تشکیل شده است.

اگر شما پوست خیلی حساسی دارید لطفا قبل از مصرف هر گونه ماده ای حتی روغن زالو آن را کمی بر روی پوست خود امتحان کنید اکر با مشکل آلرژیکی (مانند خارش یا سوزش) مواجه نشدید از آن بر روی محل مورد نظر خود بمالید. عمل تست باید دو روز تکرار شود و بعد از آن می توان با آرامش خاطر برای موضع اصلی روغن را استفاده کرد. قطعا این گونه، نتایج به مراتب بهتری خواهید گرفت.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد : روغن زالو چیست  – زالو درمانی چیست – زالو چیست

این مطلب درباره عوارض روغن زالو یا مضرات استفاده از روغن زالو بود امیدواریم از آن استفاده مفید بنمایید و اگر تجربه یا نظری دارید در قسمت نظرات بنویسید ممنون میشویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

قالب وردپرس